PISA 2012
DigiDataDotazník o využívání ICT byl zařazen do pravidelného šetření PISA 2012. Cílem bylo zjistit, zda existují rozdíly ve využívání ICT mezi žáky, kteří navštěvují méně úspěšné a naopak velmi úspěšné školy.
Dotazník o využívání ICT byl zařazen do pravidelného šetření PISA 2012. Cílem bylo zjistit, zda existují rozdíly ve využívání ICT mezi žáky, kteří navštěvují méně úspěšné a naopak velmi úspěšné školy.
Výzkum zaměřený na výskyt rizikového chování u studentů PdF UP v Olomouci, které je spojeno s informačními a komunikačními technologiemi (zejména internetem), si v deskriptivní rovině kladl za cíl zjistit množství obětí i útočníků zapojených do jednotlivých projevů kyberšikany.
Tato zpráva byla zpracována na základě zadání MPSV pro potřeby boje proti digitálnímu vyloučení.
Zpráva se soustředí na zmapování aktuální situace a přehled dostupných zdrojů v České republice i zahraničí.
Koncept ECDL trvale rozvíjí oblast vzdělávání v oblasti digitálních dovedností a definuje úroveň digitálních kompetencí a jejich obsah.
Za účelem průběžného srovnávání a vyhodnocování úspěšnosti strategií v oblasti celoživotního vzdělávání na úrovni jednotlivých členských států byly statistickým úřadem EU Eurostatem (ve spolupráci s Evropskou komisí a dalšími orgány EU) sestrojeny nástroje umožňující systematickou tvorbu evropský
Jedná se o aktualizované vydání brožurky: „Informační společnost v číslech“ Českého statistického úřadu. Brožurka je koncipována tak, aby v přehledné formě poskytla oficiální statistické údaje o rozvoji informační společnosti v České republice a umožnila srovnání s jednotlivými státy EU.
Cílem výzkumu bylo odpovědět na základní otázky o připojení a využívání Internetu českou populací. Zde je seznam témat, kterými se průzkum zabýval:
Jak často využíváme internet?
4 z 5 osob využívají Internet několikrát měsíčně.
Jak využívají internet lidé nad 70 let?
Cílem výzkumu bylo připravit a vyzkoušet průzkum stavu informační gramotnost na vysokých školách různého oborového zaměření a na základě jeho výsledků navrhnout koncepci informačního vzdělávání na vysokých školách.
Cílem projektu bylo získat spolehlivá data, vymezit pojem `počítačová gramotnost` a změřit nikoli pouze penetraci technologií, ale skutečnou současnou úroveň schopnosti využívat informační a komunikační technologie (ICT) v České republice.
Databáze obsahuje údaje o akreditovaných rekvalifikačních programech. Je propojena s portálem DAT CZ (databáze akcí dalšího vzdělávání), takže je možné získat informace o kurzech realizovaných v rámci získané akreditace.