Digitální gramotnost - Zpráva o stavu a výuce digitální gramotnosti a komparace se zahraničím
|
Rok sběru: 2017
|
ČR
|
0
|
digitální gramotnost, digitální vyloučení, digitální začleňování, digitalizace
|
detail
|
Informační společnost v číslech 2014-2016
|
Rok sběru: 2014, Rok sběru: 2015, Rok sběru: 2016
|
ČR, 18+
|
10 000 000
|
digitální gramotnost, digitalizace
|
detail
|
Počítač a internet v českých domácnostech (1989-2016)
|
Rok sběru: 2004, Rok sběru: 2005, Rok sběru: 2006, Rok sběru: 2007, Rok sběru: 2008, Rok sběru: 2009, Rok sběru: 2010, Rok sběru: 2011, Rok sběru: 2012, Rok sběru: 2013, Rok sběru: 2014, Rok sběru: 2015, Rok sběru: 2016
|
ČR, 18+
|
10 000 000
|
digitální kompetence, digitální vyloučení, digitální začleňování, digitalizace
|
detail
|
Internet - fenoménem dnešní doby
|
Rok sběru: 2015
|
ČR, 15-79 let
|
2 000
|
digitální gramotnost, digitální kompetence, digitální domorodec
|
detail
|
Informační gramotnost VŠ studentů
|
Rok sběru: 2004, Rok sběru: 2005
|
ČR, 18+
|
900
|
digitální gramotnost
|
detail
|
Informační gramotnost
|
Rok sběru: 2005
|
ČR, 15+
|
16 500
|
digitální gramotnost, digitální kompetence
|
detail
|
Comparing Addictive Behavior on the Internet in the Czech Republic, Chile and Sweden
|
Rok sběru: 2008
|
ČR, 16+
|
1 381
|
digitální gramotnost
|
detail
|
Celostátní projekt E-bezpečí
|
Rok sběru: 2015
|
ČR, žáci a studenti (od 1. stupně ZŠ), učitelé, preventisté sociálně patologických jevů, metodici prevence, policisté (městská policie, Policie ČR), manažeři prevence kriminality, vychovatelé, pracovníci OSPOD a v neposlední řadě také rodiče
|
0
|
digitální gramotnost, digitální kompetence
|
detail
|
OMG Research – Fenomén šedesátníků
|
Rok sběru: 2016
|
ČR, 55-69 let
|
650
|
digitální gramotnost, digitální kompetence, digitální vyloučení, digitální propast
|
detail
|
Využívání ICT ve vztahu k veřejné správě - Šetření o využívání informačních a komunikačních technologií v podnikatelském sektoru
|
Rok sběru: 2006, Rok sběru: 2007, Rok sběru: 2008, Rok sběru: 2009, Rok sběru: 2010, Rok sběru: 2011, Rok sběru: 2012, Rok sběru: 2013, Rok sběru: 2014, Rok sběru: 2015
|
ČR, Právnické a fyzické osoby s 10 a více zaměstnanými osobami ve vybraných odvětvích ekonomické činnosti.
|
7 812
|
digitální gramotnost
|
detail
|
Využívání ICT ve vztahu k veřejné správě – šetření ICT v domácnostech a mezi jednotlivci
|
Rok sběru: 2004, Rok sběru: 2005, Rok sběru: 2006, Rok sběru: 2007, Rok sběru: 2008, Rok sběru: 2009, Rok sběru: 2010, Rok sběru: 2011, Rok sběru: 2012, Rok sběru: 2013, Rok sběru: 2014, Rok sběru: 2015, Rok sběru: 2016
|
ČR, 16+
|
8 163
|
digitální gramotnost, digitální vyloučení, digitalizace
|
detail
|
Dospělí na okraji informační společnosti - specifika překonávání digitální propasti
|
Rok sběru: 2010
|
ČR 18+, marginalizované osoby
|
26
|
digitální gramotnost, digitální kompetence, digitální vyloučení, digitální začleňování
|
detail
|
Dovednosti dospělých v prostředí informačních technologií
|
Rok sběru: 2011
|
ČR 18+
|
6 102
|
digitální gramotnost, digitální kompetence, digitální vyloučení, digitální začleňování
|
detail
|
Internetové dovednosti v EU 28 a v České republice
|
Rok sběru: 2015
|
ČR 16+
|
8 059
|
digitální gramotnost, digitální kompetence
|
detail
|
Průzkum webových stránek veřejné správy
|
Rok sběru: 2013
|
ČR, státní správa, samospráva
|
244
|
digitalizace
|
detail
|
Využívání ICT v organizacích veřejné správy
|
Rok sběru: 2011
|
ČR, státní správa, samospráva
|
6 615
|
digitální gramotnost, digitalizace
|
detail
|
Mezinárodní šetření ICILS 2013
|
Rok sběru: 2013
|
žáci 8. ročníků ZŠ
|
3 200
|
digitální gramotnost, digitální propast, digitální začleňování, digitalizace
|
detail
|
EU Kids Online
|
Rok sběru: 2010
|
EU, děti 9-16 let
|
1 009
|
digitální gramotnost, digitální začleňování
|
detail
|
World Internet Project 2014
|
Rok sběru: 2014
|
ČR, 15+
|
1 316
|
digitální gramotnost, digitální kompetence, digitální propast, digitální začleňování, digitalizace
|
detail
|
Aktér 12 - 2011
|
Rok sběru: 2011
|
ČR 18+
|
1 109
|
digitální gramotnost, digitální kompetence, digitalizace
|
detail
|